Se incarca...

Quinoa | Gama produse si informatii

Filtreaza produsele
Quinoa seminte 200g Herbavit

Cel mai vandut

7,90 lei

Adauga in cos
In stoc furnizor rapid
Quinoa seminte 500g Herbavit

Cel mai vandut

13,90 lei

Adauga in cos
In stoc furnizor
Femeie de alimentatie un Quinoa și broccoli Salata Quinoa este din lume cel mai popular "super".
Este încărcat cu proteine, fibre și minerale, dar nu conține gluten.
Aici sunt 11 beneficii de sănătate dovedite de quinoa.
1. Quinoa este incredibil nutritive
Quinoa este o cultură de cereale care este cultivat pentru semințele comestibile. Se pronunță KEEN-wah.
Acesta punct de vedere tehnic nu este un bob de cereale, dar un pseudo-cereale (1).
Cu alte cuvinte, acesta este de fapt o "sămânță" care se prepară și mâncat în mod similar cu un grăunte.
Quinoa a fost o cultură importantă pentru Imperiu Inca din nou în a doua zi. Au referit la el ca "mama tuturor cereale", și a crezut că este sacru.
Acesta a fost consumat de mii de ani în America de Sud, deși a devenit la modă și a ajuns doar "statutul super" în urmă cu câțiva ani.
Aceste zile, puteți găsi Quinoa și a produselor realizate cu el peste tot în lume ... mai ales in magazine alimentare de sănătate și restaurante care pun accentul pe alimente naturale.
Există trei tipuri principale de quinoa ... alb, roșu și negru.
Aceasta este ceea ce arata ca:
Quinoa - roșu, alb și negru
Aici este defalcarea nutrienți pentru 1 ceasca de quinoa fierte, sau 185 de grame (2): proteine: 8 grame. Fibre: 5 grame. Mangan: 58% din necesarul zilnic. Magneziu: 30% din necesarul zilnic. Fosfor: 28% din necesarul zilnic. Acidul folic: 19% din necesarul zilnic. Cupru: 18% din necesarul zilnic. Fier: 15% din DZR. Zinc: 13% din necesarul zilnic. Potasiu: 9% din DZR. Peste 10% din DZR de vitamine B1, B2 și B6. Cantități mici de calciu, B3 (Niacina) și vitamina E.
Acest lucru este vine cu un total de 222 de calorii, cu 39 de grame de carbohidrati si 4 grame de grăsime. Acesta conține, de asemenea, o cantitate mică de acizi grași Omega-3.
Quinoa este non-OMG, gluten și, de obicei, cultivate organic. Chiar dacă nu punct de vedere tehnic un bob, încă contează ca un "cereale integrale" alimente.
Oamenii de stiinta de la NASA au fost uita la ea ca o cultură potrivit pentru a fi cultivate în spațiul cosmic, cea mai mare parte pe baza conținutului său ridicat de nutrienți, ușurința de utilizare și cât de ușor este să crească (3).
Anul 2013 a fost numit de fapt "Anul Internațional al Quinoa" de către Organizația Națiunilor Unite (ONU), pe baza valorii sale nutritiv mare și potențialul de a contribui la securitatea alimentară la nivel mondial (4). Linia de fund: Quinoa este o sămânță comestibilă care a devenit foarte la modă printre oamenii de sănătate conștient. Acesta este încărcat cu multe substante nutritive importante.
2. Quinoa Conține substanțe bioactive puternici Numit Quercetin și Kaempferolul
Pile de Quinoa
Efectele asupra sanatatii ale produselor alimentare reale merge dincolo de vitamine și minerale Suntem toți familiarizați cu.
Există mii de nutrienți urme acolo ... iar unele dintre ele sunt extrem de sanatoase.
Aceasta include molecule numite flavonoide, interesante, care sunt antioxidanti plante care s-au dovedit a avea tot felul de efecte benefice asupra sănătății.
Două flavonoide, care au fost deosebit de bine studiate sunt Quercetin și Kaempferolul ... și se întâmplă să fi găsit în cantități mari în Quinoa (5).
De fapt, conținutul quercetină de quinoa este chiar mai mare decat alimentele tipice de mare, cum ar fi quercetin afine (6).
Aceste molecule importante s-au dovedit a fi anti-inflamator, anti-viral, anti-cancer și efecte antidepresive ... cel puțin în studiile pe animale (7, 8, 9, 10).
Prin includerea Quinoa in dieta ta, va crește în mod semnificativ aportul total al acestor (și a altor) substante nutritive importante. Linia de fund: Quinoa conține cantități mari de flavonoide, inclusiv Quercetin și Kaempferolul. Acestea sunt antioxidanti puternici de plante cu numeroase beneficii pentru sanatate.
3. Este foarte bogata in fibre ... mult mai mare decât cele mai multe cereale
Red Quinoa
Un alt beneficiu important al quinoa este că acesta este ridicat in fibre.
Un studiu care a analizat la 4 soiuri de quinoa găsit o serie de între 10 și 16 de grame de fibre, la fiecare 100 de grame de quinoa crud (11).
Aceasta echivalează cu 17-27 grame pe ceasca, ceea ce este foarte mare ... mai mult de două ori la fel de mare ca cele mai multe cereale. Quinoa fierte conține fibre mult mai puțin, gram pentru gram, deoarece absoarbe atat de mult de apă.
Din păcate, de cele mai multe fibra este fibre insolubile, care nu pare să aibă aceleași beneficii de sănătate ca fibre solubile.
Acestea fiind spuse, conținutul fibre solubile este de aproximativ 2,5 grame pe cana (sau 1,5 grame la 100 de grame), care este încă decent.
Există numeroase studii care arata fibre solubile, care poate ajuta la reducerea nivelului de zahar din sange, mai mic de colesterol, crește plenitudine și de a ajuta cu pierderea in greutate (12, 13, 14). Linia de fund: Quinoa este mult mai mare în fibre decât cele mai multe cereale, cu o sursă de găsirea 17-27 grame de fibre la o cana de Quinoa nefierte.
4. Quinoa este gluten si perfect pentru persoanele cu intoleranța la gluten
Șocat Femeia alimentatie pâine
Potrivit unui studiu în 2013, aproximativ o treime din persoanele din S.U.A. sunt în prezent încearcă să reducă la minimum sau evita gluten.
O dieta fără gluten poate fi sănătos, atâta timp cât se bazează pe alimente care sunt în mod natural fără gluten.
Problemele apar atunci când oamenii mănâncă "fără gluten" alimente făcute cu amidon rafinat loc.
Aceste alimente nu sunt mai bune decat omologii lor contin gluten, deoarece gluten fast gratuit alimentară este încă junk food.
Ei bine ... multi cercetatori au fost cautati la quinoa ca ingredient adecvat intr-o dieta fara gluten, pentru cei care nu doresc să renunțe la capse, cum ar fi pâine și paste.
Studiile au aratat ca, prin utilizarea quinoa loc de ingrediente tipice fără gluten, cum ar fi tapioca rafinate, cartofi, porumb și făină de orez, poate creste in mod dramatic de nutrienți și valoarea antioxidant din dieta (15, 16). Linia de fund: Quinoa este natural fără gluten și folosind-o în loc de ingrediente tipice fără gluten poate crește valoarea antioxidant și de nutrienți al unui regim alimentar fara gluten.
5. Quinoa este foarte mare în proteine, cu toate aminoacizi esentiali de care avem nevoie
Quinoa în lingura de lemn pe masă
Protein este format din aminoacizi. Unele dintre ele sunt denumite "esențiale" pentru că nu le pot produce și trebuie să le obține de la dieta.
În cazul în care un produs alimentar conține toate esențiale aminoacizi, este văzută ca o proteină "complet".
Problema este că multe alimente vegetale sunt deficitare in anumite aminoacizi esențiali, cum ar fi lizina.
Cu toate acestea ... quinoa este o excepție de la acest lucru, fiind deosebit de ridicat în toate aminoacizii esentiali. Din acest motiv, quinoa este o sursă excelentă de proteine. Ea are atât de proteine ​​mai și mai bine decât majoritatea cereale (17).
Cu 8 grame de proteine ​​de calitate la o cana de quinoa fierte (sau 4,5 grame la 100 de grame), quinoa este un excelent sursă de proteine ​​pe baza de plante pentru vegetarieni si vegani. Linia de fund: Quinoa este bogata in proteine, comparativ cu cele mai multe alimente vegetale și conține toți aminoacizii esențiali de care avem nevoie.
6. Quinoa are o glicemic Index scăzut
Quinoa ca o formă de inimă
Indexul glicemic este o masura de cat de repede creste alimente nivelul zaharului din sange.
Este cunoscut faptul că consumul de alimente care sunt bogate pe indicele glicemic poate stimula foamea și să contribuie la obezitate (18, 19).
Astfel de alimente au fost, de asemenea, legate de multe dintre bolile cronice, de Vest, care sunt atât de comune astăzi ... cum ar fi diabetul si bolile de inima (20).
Quinoa are un indice glicemic de 53, care este considerat scăzut (21).
Cu toate acestea ... e important să se țină cont de faptul că quinoa este încă destul de ridicat in carbohidrati, deci nu este o alegere buna pentru o dieta low-carb, cel puțin nu în cantități mari. Linia de fund: Indicele glicemic al quinoa este de aproximativ 53 de ani, care este considerat scăzut. Cu toate acestea, este încă relativ ridicat in carbohidrati.
7. Este ridicat în minerale pe care majoritatea oamenilor nu primesc suficient de, în special magneziu
Fierte Quinoa în alb Bowl
Există multe substanțe nutritive în dieta modernă pe care oamenii tind să fie lipsit de.
Acest lucru este valabil mai ales a unor minerale ... mai ales de magneziu, potasiu, zinc și (pentru femei) de fier.
Interesant, quinoa este foarte mare în toate cele 4 minerale. Acesta este deosebit de mare in magneziu, cu o cana cu aproximativ 30% din necesarul zilnic.
Problema este că quinoa contine o substanta numita acidul fitic, care poate lega aceste minerale și reduce absorbția acestora (22).
Cu toate acestea, prin înmuiere și / sau încolțire quinoa înainte de preparare aceasta, puteți reduce conținutul de acid fitic și de a face aceste minerale mai biodisponibil.
Quinoa este, de asemenea, destul de mare, în oxalați, care reduc absorbția de calciu și pot cauza probleme pentru anumite persoane cu recurente pietre la rinichi (23, 24). Linia de fund: Quinoa este foarte mare în minerale, dar acidul fitic le poate preveni o parte de a fi absorbit. Înmuierea sau încolțire quinoa degradează cea mai mare parte a acidului fitic.
8. Quinoa poate avea unele beneficii majore pentru metabolice de sănătate
Având în vedere cantitatea mare de nutrienti benefici, este logic că quinoa ar putea conduce la îmbunătățirea sănătății metabolice.
Alb-negru Quinoa cereale
Deși acest lucru trebuie să fie studiat mai bine, am găsit două studii (unul la om, cealaltă la sobolani) care au examinat efectele asupra sănătății quinoa metabolice.
Studiul a constatat ca, folosind uman quinoa în loc de pâine și paste fără gluten tipice redus in mod semnificativ nivelul de zahar din sange, insulina si trigliceride (25).
Studiul a constatat ca adaugarea de șobolan quinoa la o dieta bogata in fructoza inhibat aproape complet efectele negative ale fructoză (26). Linia de fund: Doua studii, unul la om, iar celălalt la șobolani, arată că quinoa pot imbunatati sanatatea metabolice. Aceasta include mai mici de zahar din sange si nivelul trigliceridelor.
9. Quinoa este încărcată cu antioxidanti
Quinoa pe o placă albă
Quinoa, de asemenea, se întâmplă să fie foarte bogate in antioxidanti.
Antioxidantii sunt substante care neutralizeaza radicalii liberi și se crede că ajuta la lupta impotriva imbatranirii si multe boli.
Un studiu a analizat antioxidanti din 10 alimente ... 5 cereale, 3 pseudocereals și 2 legume.
Quinoa avut cel mai mare conținut antioxidant al tuturor 10 (27).
Permiterea semințe quinoa să înmugurească pare să crească conținutul antioxidant chiar mai departe (28). Linia de fund: Quinoa pare a fi foarte bogate in antioxidanti, care sunt crescute și mai mult după ce semințele sunt germinate.
10. Quinoa are mai multe caracteristici importante care se o pierdere în greutate Friendly Food face
Young femeie care deține un Scale
În scopul de a pierde in greutate, trebuie să luăm în mai putine calorii decat ardem.
Este cunoscut faptul că anumite proprietăți ale alimentelor pot facilita acest proces ... fie prin stimularea metabolismului (creșterea calorii out) sau reducerea apetitului (scăderea calorii in).
Interesant, quinoa are mai multe astfel de proprietăți.
Este bogata in proteine ​​... care ambele pot crește metabolismul și reduce pofta de mancare in mod semnificativ (29).
Cantitatea mare de fibre ar trebui să contribuie, de asemenea, pentru a crește sentimente de plenitudine, făcându-ne să mănânce mai putine calorii de ansamblu (30).
Faptul că quinoa are un indice glicemic scăzut este o altă caracteristică importantă, dar alegerea astfel de alimente a fost legată de consumul de calorii reduse (31).
Deși nu există în prezent nici un studiu care se uita la efectele de quinoa de greutatea corporală, se pare intuitiv ca ar putea fi o parte utilă a unei diete sanatoase pierdere în greutate.