Scrie un review

Ingrediente: 15-30% Carbonat de sodiu ; 5-15% Zeolit si surfactanti non-ionici; <5% Silicat de sodiu, polipeptide, apa, enzime (proteaze), agenti de chelare si carboximetil- carbohidrat de sodiu.
Surfactanti de origine vegetala. Testat dermatologic.
Continut net : 1080 g.( pentru aproximativ 16 spalari)
Pentru a respecta mediul inconjurator, utilizati masina de spalat cu incarcatura maxima, folositi cicluri de spalare la temperaturi scazute si respectati cantitatile din instructiunile de dozaj.
Produs de curatare natural controlat de ECOCERT Greenlife F32600.
Produs iritant. Iritant pentru ochi. Nu lasati la indemana copiilor.
In cazul contactului cu ochii, clatiti imediat cu multa apa si consultati medicul.
In cazul inghitirii, consultati imediat medicul si aratati acestuia ambalajul sau eticheta produsului.
Pentru masini de spalat (3-5Kg) |
Rufe putin murdare |
Rufe murdare |
Rufe foarte murdare |
Pentru spalare manuala (la 10 l apa) |
Apa cu duritate mica (0-10 °dh) |
50 g |
70 g |
90 g |
30 g |
Apa cu duritate medie (10-20 °dh) |
70 g |
90 g |
120 g |
40 g |
Apa cu duritate mica (>20 °dh) |
90 g |
120 g |
150 g |
60 g |
Titlu review
Exemplu: Un produs foarte reusit/Recomand acest produs/Un produs ok d.p.d.v. raport calitate-pret Titlul ar trebui sa cuprinda esenta comentariului tau. Nu prezenta aici aspecte pro sau contra.
Citeste inainte de a posta review-ul tau!
- Trimite review-ul dupa ce ai utilizat produsul.
- Prezinta aspecte privind functionalitatea produsului si caracteristicile acestuia. Esti multumit de produsul achizitionat? Ce informatii complementare ai putea aduce acestui produs? (informatii pe care nu le-ai putut gasi la momentul achizitiei)
- Ce iti place la acest produs si ce nu? De ce? Daca l-ai compara cu produsul pe care l-ai detinut anterior ce concluzii ai putea trage? Cum se comporta produsul in utilizare? L-ai recomanda unui prieten?
Ce nu trebuie sa contina review-ul tau:
- Limbaj inadecvat ce poate leza magazinul Bioportal.ro sau alte persoane.
- Informatii despre alte companii cu acelasi profil.
- Incearca sa nu incluzi informatii ce se pot schimba (pretul produsului sau oferte promotionale)
Stabileste rating-ul *